Doprava a platba

Podrobné informace o způsobu dodání a ceně dopravy:

Osobní odběr  Česká pošta  Zásilková společnost PPL  Elektronická pošta



Osobní odběr

Doručení objednávky na vybranou prodejnu FOTOLAB nebo výdejní místo FOTOLAB Partner probíhá zpravidla do 1 až 3 pracovních dnů od přijetí objednávky, v závislosti na zvolené prodejně a jejím harmonogramu svozu zboží.

Dopravu zajišťujeme vlastní rozvozovou službou, v pracovních dnech od pondělí do pátku (nejsou-li státním svátkem). Jakmile je zboží připraveno k odběru, personál prodejny odesílá informační SMS a email na kontakty uvedené v objednávce.
Objednávka je připravena k vyzvednutí 5 dnů, pokud si do této doby zboží zákazník na prodejně nevyzvedne, objednávka bude automaticky zrušena (delší časový termín pro vyzvednutí zboží si zákazník může domluvit individuálně, s personálem vybrané prodejny nebo přímo s pracovníky oddělení eshop, prostřednictvím emailové adresy eshop@fotolab.cz).

Zboží označené Skladem, při přijetí objednávky do 8:00 hod. - doručení na prodejnu obvykle následující pracovní den do 18h. V případě přijetí objednávky po 8:00 hod. bude zboží doručeno obvykle do 48 hodin.
Zboží označené Externí sklad - doručení na prodejnu obvykle do 3-4 dnů. V případě přijetí objednávky po 8:00 hod. bude zboží doručeno obvykle do 48 hodin.

Termín dodání se může prodloužit až do 5-ti pracovních dnů od objednání zboží, z důvodu např. nedodání zboží dodavatelem. Položky označené jako výprodej jsou omezeného množství, tedy pouze do vyprodání zásob. V případě zdržení dodávky déle než 3 pracovní dny, je zákazník o tomto informován.

Cena dopravy:

Doprava na prodejny FOTOLAB a výdejní místa FOTOLAB Partner je ZDARMA při jakékoliv hodnotě objednávky.

Možnosti platby a další služby:

Služby a možnosti platby jsou rozdílné pro prodejny FOTOLAB a výdejní místa FOTOLAB Partner viz níže.

Značkové prodejny FOTOLAB
49 specializovaných prodejen s dopravou zdarma a s kompletní nabídkou služeb - seznam prodejen ZDE

  • Hotovost a platební karty – na všech prodejnách FOTOLAB můžete využít platbu v hotovosti i pohodlnou platbu platebními kartami Visa, EuroCard, MasterCard a Diners club.
  • Dárkové poukazy - všechny prodejny FOTOLAB přijímají dárkové šeky Sodexo pass a dárkové poukazy FOTOLAB
  • Splátkový prodej (Úvěrová smlouva Essox) - v případě osobního odběru, je žádost o úvěr vyplňována přímo na prodejně FOTOLAB v průběhu vyzvednutí zboží. Přímou platbu lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou. V průběhu objednávky není potřeba specifikovat požadavek na splátkový produkt. Volba varianty splátek atd. probíhá vždy až na prodejně.
  • Sjednání pojištění a prodloužení záruky

Na všech prodejnách FOTOLAB lze také využít kompletní nabídku dalších služeb. Na prodejnách lze předat zboží k reklamačnímu řízení nebo odstoupení od smlouvy, bez ohledu na to, kde bylo zboží vyzvednuto.
V nabídce prodejen je také kompletní portfólio fotoslužeb a nabídka zboží v individuálním rozsahu. Na prodejnách FOTOLAB je plně kvalifikovaný personál, který Vám poskytne profesionální poradenství v oblasti fotoslužeb, produktů značky CEWE a fototechniky.

Prodejní doklad
Na zboží objednané a určené k osobnímu odběru na prodejně, fakturu předem nevystavujeme. Na prodejně Vám bude vždy vystaven zjednodušený daňový doklad, který lze bez problémů zaúčtovat do účetnictví do částky 10 000,- Kč s DPH. V případě, že u nás zakoupíte zboží ve vyšší hodnotě než 10 000,- Kč s DPH, a budete k tomu potřebovat fakturu, rádi Vám ji vystavíme dodatečně.

Výdejní místa FOTOLAB Partner
4 výdejní místa s dopravou zdarma a omezenou nabídkou služeb.

  • Hotovost a platební karty – na výdejních místech FOTOLAB Partner lze platbu v hotovosti a platebními kartami Visa, EuroCard, MasterCard
  • Další platební metody - na výdejních místech FOTOLAB Partner nelze využít nabídky splátkového prodeje a nejsou akceptovány ani dárkové poukazy a jiné platební metody, kromě hotovosti a platby kartou

Výdejní místa FOTOLAB Partner nejsou obchodním místem společnosti CeWe Color, a.s. a nelze na nich využít kompletní portfolio služeb. Výdejní místa FOTOLAB Partner jsou samostatné podnikatelské subjekty, které slouží výhradně jako výdejní místa. Na těchto výdejních místech není možné zejména:

  • Předat zboží k reklamaci
  • Vrátit zboží ve 14ti denní lhůtě
  • Požadovat další specifické služby, které je možné využít výhradně na obchodních místech společnosti CeWe Color, a.s. (značkové prodejny FOTOLAB)

V případě reklamace a odstoupení od smlouvy je nutné postupovat stejně, jako by bylo zboží doručeno poštou, nebo jinou zásilkovou společností. Tzn. Uplatnit nárok korespondenčně, nebo se obrátit na kteroukoliv značkovou prodejnu FOTOLAB.

Výdejními místy FOTOLAB Partner se rozumí následující:

FotoWare Teplice, Výdejní místo FOTOLAB Partner, Masarykova 11, 415 01 Teplice tel.: 417 532 822, email: m11@volny.cz
Foto Michlíček, Náměstí 77/1, 594 01 Velké Meziříčí, tel.: 603 193 246, email: atelier@michlicek.cz
Fotoexpres Český Ráj, Palackého 149, 511 01 Turnov, tel.: 481 322 145, email: foto.hegr@iex.cz
FOTO Kadaňka, Masarykovo náměstí 25, 682 01 Vyškov, tel.: 776 648 311, email: foto-vyskov@seznam.cz



Česká pošta

Zboží označené Skladem, objednané do 11:00 hod. s dopravou Českou poštou je obvykle tentýž den předáno přepravci. Doručení probíhá zpravidla do dvou pracovních dnů.

Česká pošta přepravuje zásilky po celém území ČR od pondělí do pátku. V sobotu, neděli a o svátcích nejsou zásilky přepravovány a doručovány. Zásilka je doručována od 9:00 do 16.00 hod. a v tomto časovém rozmezí je nutná i přítomnost adresáta na doručovací adrese. Přesný čas doručení nelze předem stanovit nebo ovlivnit. Česká pošta doručuje zásilky dle svého denního plánu rozvozu, který nejsme schopni ovlivnit.

Při nezastižení adresáta na doručovací adrese je zásilka uložena k vyzvednutí na spádové poště, po dobu 7 dní.

Sledování zásilky je možné přímo na  stránkách České pošty

Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu či poškození obalu je nutné ihned oznámit na telefonním čísle pro reklamace zásilek +420 800 104 410, případně sepsat na místě protokol s poštovním doručovatelem.

Cena dopravy:

  • Cena objednávky nad 5000 Kč – Doprava Zdarma
  • Cena objednávky pod 5000 Kč – Doprava 129 Kč

Možnosti platby a další služby:

  • Dobírka - platba při převzetí zboží na Vaší adrese nebo na pobočce České pošty. Dobírku lze doručovateli platit v hotovosti. Na pobočkách České pošty lze dobírku platit v hotovosti nebo platební kartou (může se lišit v závislosti na službách konkrétní pobočky).
  • Platební brána GoPay* - platební brána pro jednoduché, rychlé a bezpečné online platby. V rámci platební brány lze využít rychlý převod přes internetové bankovnictví vybraných bank, platbu platebními kartami VISA a MasterCard.
  • Splátkový prodej (Úvěrová smlouva Essox) - v případě volby dopravy zásilkovou službou PPL nebo prostřednictví České pošty a volbě platby formou splátkového prodeje, budete přesměrováni na online aplikaci pro vyplnění žádosti o úvěr. Více informací najdete na stránce "Nákup na splátky"
  • Běžný převod na účet*  - možnost platby převodem z účtu jakékoliv banky na účet prodejce.
     
    Číslo účtu prodejce:  
    UniCredit Bank: 804666086/2700
    ČSOB: 991828/0300
    Variabilní symbol: číslo objednávky

                   
                                
                

     

 

*V případě platby převodem na účet a všech možností platební brány GoPay je zboží expedováno až po připsání příslušné částky (celé ceny objednávky) na účet prodejce, nebo potvrzení akceptace platby ze strany GoPay. Expedice objednávky je po tuto dobu pozdržena.
Proformafakturu lze vystavit po předchozí písemné nebo telefonické dohodě.



Zásilková společnost PPL

Zboží označené Skladem, objednané do 11:00 hod. s dopravou zásilkovou společností PPL je obvykle tentýž den předáno přepravci. Doručení probíhá zpravidla následující den (kromě nedělí, státních svátků a dnů pracovního klidu).

Společnost PPL přepravuje zásilky po celém území ČR od pondělí do soboty. V neděli a o svátcích se zásilky nepřepravují. Zásilka je doručována od 9:00 do 18.00 hod. a v tomto časovém rozmezí je nutná i přítomnost adresáta na doručovací adrese. Přesný čas doručení nelze předem stanovit nebo ovlivnit. Zásilková společnost PPL doručuje zásilky dle svého denního plánu rozvozu, který nejsme schopni ovlivnit.

Sledování zásilky je možné přímo na  stránkách PPL

Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu či poškození obalu je nutné ihned oznámit na telefonním čísle pro reklamace zásilek +420 840 775 775, případně sepsat na místě protokol s řidičem přepravní společnosti.

Cena dopravy:

  • Cena objednávky nad 5000 Kč – Doprava Zdarma
  • Cena objednávky pod 5000 Kč – Doprava 129 Kč

Možnosti platby a další služby:

  • Dobírka - platba při převzetí zboží na Vaší adrese. Dobírku lze řidiči PPL platit v hotovosti nebo platební kartou. K zásilce bude přiložen odpovídající daňový doklad (faktura) s rozpisem DPH. Doporučujeme vždy si ověřit možnost platby kartou u konkrétního řidiče, který vás bude kontaktovat před doručením. PPL negarantuje vybavenost platebním terminálem a možnost bezhotovostní platby u všech svých řidičů.
  • Platební brána GoPay* - platební brána pro jednoduché, rychlé a bezpečné online platby. V rámci platební brány lze využít rychlý převod přes internetové bankovnictví vybraných bank, platbu platebními kartami VISA a MasterCard.
  • Splátkový prodej (Úvěrová smlouva Essox) - v případě volby dopravy zásilkovou službou PPL nebo prostřednictví České pošty a volbě platby formou splátkového prodeje, budete přesměrováni na online aplikaci pro vyplnění žádosti o úvěr. Více informací najdete na stránce "Nákup na splátky"
  • Běžný převod na účet*  - možnost platby převodem z účtu jakékoliv banky na účet prodejce.
     
    Číslo účtu prodejce:  
    UniCredit Bank: 804666086/2700
    ČSOB: 991828/0300
    Variabilní symbol: číslo objednávky

                   
                                
                

     

 

*V případě platby převodem na účet a všech možností platební brány GoPay je zboží expedováno až po připsání příslušné částky (celé ceny objednávky) na účet prodejce, nebo potvrzení akceptace platby ze strany GoPay. Expedice objednávky je po tuto dobu pozdržena.
Proformafakturu lze vystavit po předchozí písemné nebo telefonické dohodě.



Elektronická pošta

Doručení objednávky prostřednictvím elektronické pošty (email) je možné pouze pro nákup FOTOLAB Fotokurzů.

Při volbě dopravy "Elektronická pošta" lze platit pouze předem, prosřednictvím platební brány GoPay. Po potvrzení akceptace platby ze strany GoPay je odesláno zboží - vstupenka na objednaný FOTOLAB Fotokurz, na emailovou adresu zadanou v objednávce.

Tento způsob dopravy nelze využít pro nákup jakéhokoliv jiného zboží, včetně dárkových poukazů a poukazů na CEWE FOTOKNIHU a CEWE FOTOOBRAZY.

Facebook YouTube YouTube Google+ Twitter Blog FOTOLAB.cz