Volejte řediteli: předseda představenstva CEWE – FOTOLAB si vyzkoušel práci v zákaznickém centru

Společnost CEWE – FOTOLAB je zcela otevřená ke svým zákazníkům, kterým maximálně naslouchá. Důkazem je pravidelně konaný Den otevřených dveří ve fotolaboratoři, na nějž se můžete těšit i letos v září, a také projekt Volejte řediteli.

Předseda představenstva CEWE – FOTOLAB pan Ing. Pavel Schreiber v zákaznickém centru odpovídá na dotazy.

Předseda představenstva CEWE – FOTOLAB pan Ing. Pavel Schreiber v zákaznickém centru odpovídá na dotazy.

Během následujících týdnů se vystřídají v zákaznickém centru CEWE – FOTOLAB čtyři ředitelé naší společnosti. Ing. Libor Rambousek za výrobu, Ing. Martin Dvořák za finance, Ing. Ladislav Koštíř za obchod a předseda představenstva Ing. Pavel Schreiber. Ten šel samozřejmě příkladem a usedl k telefonu jako první, a to včera dopoledne.

V průběhu téměř čtyřhodinového působení na infolince zákaznického centra odpovídal Ing. Pavel Schreiber na všechny dotazy našich zákazníků. Tuhle jedinečnou situaci jsme si nenechali ujít a položili mu pár otázek…

Předseda představenstva CEWE - FOTOLAB Ing. Pavel Schreiber a supervizorka zákaznického centra Kristýna Horská.

Předseda představenstva CEWE – FOTOLAB Ing. Pavel Schreiber a supervizorka zákaznického centra Kristýna Horská.

Co vás vedlo k tomuto projektu? 

Tento skvělý nápad měly pracovnice zákaznického centra 🙂 A dostali jsme ho spolu s ostatními členy představenstva k narozeninám 🙂

Co jste od toho očekával?

Trochu jsem z toho měl obavu, přece jen jsem úplně přesně netušil, co mě bude očekávat, ale jak se ukázalo, díky skvělé instruktorce (Kristýna Horská, supervizorka zákaznického centra, pozn. red.) byly mé pochybnosti zbytečné.

Dostal jste nějaké záludné otázky?

V podstatě ne. Možná, že jsem měl štěstí a možná také to načasování mého účinkování na zákaznickém centru bylo zřejmě příznivé. Nejsou Vánoce, kdy jsou naši zákazníci přece jen trochu více nervózní v obavě, zda stihneme jejich zakázky, určené pod stromeček, včas vyrobit. Dnes jsem měl u telefonu jen velmi přátelsky naladěné zákazníky.

Bylo to poprvé, co jste měl možnost si něco takového vyzkoušet? 

Tak přímo v zákaznickém centru jsem si to ještě nevyzkoušel, včera to bylo poprvé, ale před lety jsem si to vyzkoušel jako prodavač na naší prodejně. Je pravdou, že všechny kolegyně a kolegové na zákaznickém centru musí mít opravdu komplexní znalosti, aby mohli dávat fundované odpovědi. Společně s Kristýnou (tedy po pravdě řečeno hlavně Kristýna) jsme přišli na několik zbytečností, které jim ztěžují život – a to jak na webu, tak i jinde, a jejichž odstranění bude přínosné jak pro naše zákazníky, tak pro zákaznické centrum.

Můžeme se těšit, že si to ještě v budoucnu zopakujete? 

No jasně! Příště už to budu klidně dělat úplně sám (smích). Určitě ne, nebojte.

 

A těšit se můžete i vy – další, kdo bude odpovídat na zvídavé otázky našich zákazníků v zákaznickém centru je člen představenstva za výrobu, Ing. Libor Rambousek, a to 5. srpna dopoledne.

Zákaznické centrum 272 071 200 a e-mail  info@fotolab.cz

Ohodnoťte prosím tento článek

Žádné komentáře, buďte první!

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.